Добавил:
Upload Опубликованный материал нарушает ваши авторские права? Сообщите нам.
Вуз: Предмет: Файл:
конспект ПОДАТКОВА СИСТЕМА.doc
Скачиваний:
0
Добавлен:
01.07.2025
Размер:
2 Мб
Скачать
☆

Розміри єдиного внеску на соціальне страхування відповідно до класів професійного ризику виробництва (з 01.01.2011 р.)*

Клас професійного ризику виробництва

Розмір єдиного внеску

Клас професійного ризику виробництва

Розмір єдиного внеску

Клас професійного ризику виробництва

Розмір єдиного внеску

1

36,76

24

37,30

47

38,24

2

36,77

25

37,33

48

38,26

3

36,78

26

37,39

49

38,28

4

36,79

27

37,45

50

38,45

5

36,80

28

37,51

51

38,47

6

36,82

29

37,58

52

38,52

7

36,83

30

37,60

53

38,54

8

36,85

31

37,61

54

38,57

9

36,86

32

37,65

55

38,66

10

36,88

33

37,66

56

38,74

11

36,90

34

37,77

57

39,01

12

36,92

35

37,78

58

39,02

13

36,93

36

37,86

59

39,10

14

36,95

37

37,87

60

39,48

15

37,00

38

37,96

61

39,76

16

37,04

39

37,97

62

39,90

17

37,06

40

37,99

63

40,19

18

37,13

41

38,00

64

40,40

19

37,16

42

38,03

65

42,61

20

37,17

43

38,05

66

42,72

21

37,18

44

38,10

67

49,70

22

37,19

45

38,11

х

х

23

37,26

46

38,19

х

х

*Клас професійного ризику виробництва страхувальника з урахуванням виду його економічної діяльності визначає Фонд соцстрахування від нещасних випадків, який приймає відповідне рішення на підставі інформації, отриманої від ПФУ.

Мінімально та максимально допустимі розміри єсв у 2013 році для платників єдиного податку (грн)

База нарахування ЄСВ

З 01.01. до 30.11

З 01.12 до 31.12

Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб, грн

1147

1218

Максимальний розмір бази нарахування ЄСВ (17 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб)

19499

20706

Максимальний розмір ЄСВ (34,7% від максимальної бази)

6766,15

7184,98

Мінімальна заробітна плата

1147

1218

Мінімальний розмір ЄСВ (34,7% від мінімальної зарплати)

398,01

422,65