Добавил:
Upload Опубликованный материал нарушает ваши авторские права? Сообщите нам.
Вуз: Предмет: Файл:
2012.Фін.Тема 12.Оплата праці..doc
Скачиваний:
2
Добавлен:
01.03.2025
Размер:
907 Кб
Скачать
☆

1.3. Платники та ставки єсв

Ставки ЄСВ в залежності від основних видів виплат наведені в таблиці 1.

Таблиця 1

Ставки ЄСВ залежно від основних видів виплат

Об'єкти нарахувань та утримань

Роботодавці

(нарахування)

Працівники

(утримання)

  1. Заробітна плата (виплати, що входять до фонду оплати праці) для всіх працівників, окрім інвалідів

36,76% – 49,7%

залежно від класу професійного ризику виробництва

3,6%

  1. Заробітна плата (виплати, що входять до фонду оплати праці) для працівників-інвалідів

8,41%

3,6%

  1. Винагороди за договорами за виконані роботи, надані послуги

34,7%

2,6%

  1. Оплата тимчасової непрацездатності (лікарняні):

  • перші п'ять днів за рахунок коштів роботодавця;

  • наступні дні за рахунок коштів ФТВП

33,2%

2%

Нарахування на заробітну плату залежить від класу професійного ризику виробництва. Всього встановлено 67 класів професійного ризику виробництва (Порядок визначення страхових тарифів для підприємств, установ та організацій на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 13.09.2000 р. № 1423) (табл. 2).

Таблиця 2

Ставки нарахування ЄСВ

на заробітну плату залежно від класу професійного ризику виробництва

Клас

професійного

ризику виробництва

Розмір

єдиного

внеску

1

2

1

2

1

2

1

2

1

2

1

2

9

36,86

19

37,16

29

37,58

39

37,97

49

38,28

59

39,10

1

2

10

36,88

20

37,17

ЗО

37,60

40

37,99

50

38,45

60

39,48

1

36,76

11

36,90

21

37,18

31

37,61

41

38,00

51

38,47

61

39,76

2

36,77

12

36,92

22

37,19

32

37,65

42

38,03

52

38,52

62

39,90

3

36,78

13

36,93

23

37,26

33

37,66

43

38,05

53

38,54

63

40,19

4

36,79

14

36,95

24

37,30

34

37,77

44

38,10

54

38,57

64

40,40

5

36,80

15

37,00

25

37,33

35

37,78

45

38,11

55

38,66

65

42,61

6

36,82

16

37,04

26

37,39

36

37,86

46

38,19

56

38,74

66

42,72

7

36,83

17

37,06

27

37,45

37

37,87

47

38,24

57

39,01

67

49,70

8

36,85

18

37,13

28

37,51

38

37,96

48

38,26

58

39,02

ЄСВ нараховується не на всю суму, а на законодавчо обмежену суму доходу (табл. 3).

Максимальна величина бази нарахування ЄСВ у 2012 р.— максимальна сума доходу застрахованої особи, що дорівнює 17-ти розмірам прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом, на яку нараховується ЄСВ (п.4 ст.1 Закону 2464). Якщо працівник отримує вищий дохід, то на суму перевищення ЄСВ не нараховується.

Таблиця 3

Максимальні розміри доходу, з якого сплачуються страхові внески у 2010 – 2012 рр.

01.01.2012 – 31.03.2012

1073 × 17 = 18241

01.04.2012 – 30.06.2012

1094 × 17 = 18598

01.07.2012 – 30.09.2012

1102 × 17 = 18734

01.10.2012 – 30.11.2012

1118 × 17 = 19006

01.12.2012 – 31.12.2012

1134 × 17 = 19278