Добавил:
Upload Опубликованный материал нарушает ваши авторские права? Сообщите нам.
Вуз: Предмет: Файл:
Тема7-НДФЛ-все-із-МВ-практ-сам.doc
Скачиваний:
1
Добавлен:
01.05.2025
Размер:
154 Кб
Скачать
☆

7. До складу податкової знижки з податку на доходи фізичних осіб не включають:

а) суму коштів, сплачених платником податку на користь закладів освіти для компенсації вартості середньої про­фесійної або вищої форми навчання такого платника;

б) суму власних коштів платника податку, сплачених на користь закладів охорони здоров'я для компенсації вартості платних послуг з лікування такого платника податку;

г) оплати вартості державних послуг, пов'язаних з усиновленням дитини, включаючи сплату державного мита;

д) суми витрат платника податку на сплату видатків на будівництво (придбання) доступного житла, визначеного законом, у т.ч. на погашення пільгового іпотечного житлового кредиту, наданого на такі цілі, та процентів за ним.

8. Податкова знижка з податку на доходи фізичних осіб:

а) за звітний податковий рік не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу платника податку, нарахованого протягом звітного року як заробітна плата, зменшена з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПК;

б) може бути нарахований виключно резидентом, що має індивідуальний ідентифікаційний номер;

в) може бути нарахована будь-якому платнику податку, який здійснив витрати, що підлягають включенню до складу податкової знижки;

г) застосовується в наступних роках, якщо платник податку не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року.

9. Будь-який платник податку на доходи фі­зичних осіб має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги у розмірі, що дорівнює:

а) 100% розміру мінімальної заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленому законом на 1 січня звітного податкового року;

б) 100% розміру мінімальної заробітної плати на момент нарахування доходу платнику податку;

в) 50% розміру мінімальної заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленому законом на 1 січня звітного податкового року;

г) 100% прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленому на 1 січня звітного податкового року (до 31 грудня 2014 року - 50% його розміру);

д) 100% розміру місячного прожиткового мініму­му, встановленому для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженому на 1,4 та округленому до найближчих 10 гривень.

10. У разі, якщо платник податку на доходи фі­зичних осіб має право на застосування податкової соціальної пільги з двох і більше підстав:

а) застосовується декілька податкових соціальних пільг, розра­хованих за кожною підставою;

б) застосовується одна податкова соціальна пільга з підстави, що передбачає її найбільший розмір;

в) застосовується одна податкова соціальна пільга з підстави, що передбачає її найменший розмір;

г) податкова соціальна пільга не застосовується;

д) застосовується одна податкова соціальна пільга з підстави, що передбачає її найбільший розмір, крім випадку, коли платник утримує дитину-інваліда, податкова соціальна пільга за яким додається до пільги, передбаченої платнику, що утримує двох чи більше дітей віком до 18 років, у т.ч. дітей-інвалідів.