Добавил:
Upload Опубликованный материал нарушает ваши авторские права? Сообщите нам.
Вуз: Предмет: Файл:
Оподаткування в різних сферах національної екон...docx
Скачиваний:
2
Добавлен:
01.07.2025
Размер:
484 Кб
Скачать
☆

Додаток а Ставки єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування

Страхувальники

Застраховані особи

База нарахування

Ставки, %

Нарахування

Утримання

Юридичні та фізичні особи,

дипломатичні представництва та консульські установи

Наймані працівники

Сума нарахованої зарплати

36,76–49,7*;

8,41 – для працівників-інвілідів**

3,6

(6,1***)

Фізичні особи, які отримують винагороду за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами

Винагорода фізичній особі

34,7

2,6

Особи, які отримують допомогу з тимчасової непрацездатності

Сума допомоги з тимчасової непрацездатності та оплата перших 5 днів тимчасової непрацездатності

33,2

2,0

Підприємства та організації всеукраїнських громадських організацій інвалідів, зокрема товариств УТОГ та УТОС, у яких кількість інвалідів становить не менше 50 % загальної чисельності працюючих і фонд оплати праці (далі – ФОП) таких інвалідів – не менше 25 % витрат на оплату праці

Наймані працівники

Сума нарахованої зарплати

5,3

3,6 – для всіх працівників;

2,85 – для інвалідів

Продовження додатку А

Підприємства та організації громадських організацій інвалідів, у яких кількість інвалідів становить не менше 50 % загальної чисельності працюючих і ФОП таких інвалідів – не менше 25 % витрат на оплату праці

Наймані працівники

Сума нарахованої зарплати

36,76–49,7****;

5,5 – для працівників-інвалідів

3,6

Фізособи – підприємці, які сплачують ПДФО, і члени їх сімей, які беруть участь у веденні підприємницької діяльності

Сума доходу (прибутку), що підлягає обкладенню ПДФО (але не менше мінімального страхового внеску)

34,7 – дає право бути застрахованим у ПФУ та ФСС на випадок безробіття. За бажанням брати участь також і в інших видах соцстрахування, ЄСВ сплачується в більшому розмірі:

– 36,6 – у разі участі у ФСС з ТВП;

– 36,21 – у разі участі у ФСС від нещасного випадку;

– 38,11 – якщо фізособа бажає бути застрахованою за всіми видами соцстрахування

Не утримується

Фізособи – підприємці, які обрали особливий спосіб оподаткування (фіксований податок, єдиний податок), і члени їх сімей, які беруть участь у веденні підприємницької діяльності

Сума, що визначається самостійно, але не більше максимальної величини бази для нарахування ЄСВ відповідно (але не менше мінімального страхового внеску)

Не утримується

Фізособи (не підприємці), які забезпечують себе роботою самостійно: займаються адвокатською, нотаріальною, творчою та іншою діяльністю, пов'язаною з отриманням доходу безпосередньо від цієї діяльності

Сума доходу (прибутку), отриманого від відповідної діяльності, що підлягає обкладенню ПДФО (але не менше мінімального страхового внеску)

Не утримується

* Ставка ЄСВ установлюється в розмірі від 36,76 до 49,7 %, залежно від класу професійного ризику виробництва, до якого віднесено підприємство у ФСС від нещасних випадків.

** Підтвердним документом є засвідчена копія довідки з акта огляду у МСЕК про встановлення групи інвалідності. Копія довідки засвідчується безпосередньо підприємством, установою або організацією, де працює інвалід.

*** Для осіб із числа членів льотних екіпажів повітряних суден цивільної авіації та бортоператорів, які виконують спеціальні роботи в польотах.

**** Ставка ЄСВ установлюється в розмірі від 36,76 до 49,7 %, залежно від класу професійного ризику виробництва, до якого віднесено підприємство у ФСС від нещасних випадків.