Добавил:
Upload Опубликованный материал нарушает ваши авторские права? Сообщите нам.
Вуз: Предмет: Файл:
ПОДАТКОВА СИСТЕМА навч.посібник (1).docx
Скачиваний:
1
Добавлен:
01.05.2025
Размер:
696 Кб
Скачать
☆

Обмеження щодо застосування статей цього Закону:

Підпункт 5.3.1 пункту 5.3 статті 5 та стаття 10 набрав чинності після набрання чинності Законом України, що регулює питання іпотеки, але не раніше 1 січня 2005 року.

Підпункт 5.3.4 пункту 5.3 статті 5 набрав чинності з початку податкового року, наступного за роком, в якому набере чинності Закон України "Про загальнообов'язкове медичне страхування".

Підпункт 5.3.5 пункту 5.3 статті 5 у частині недержавного пенсійного страхування набрав чинності після набрання чинності законом, що регулює питання недержавного пенсійного страхування, але не раніше 1 січня 2005 року.

Підпункти 9.2.1 - 9.2.2 пункту 9.2 статті 9 у частині оподаткування процентів набрав чинності з 1 січня 2005 року.

Статті 11, 13, 14 набрали чинності з 1 січня 2005 року.

У разі, якщо норми інших законів чи інших законодавчих актів, що містять правила оподаткування доходів (прибутків) фізичних осіб, суперечать нормам цього Закону, пріоритет мають норми цього Закону. До 1 січня 2005 року платники цього податку звільняються від сплати штрафних санкцій та пені (крім податкових агентів) за доходами, отриманими у 2004 році, але не звільняються від обов'язків своєчасної сплати податкових зобов'язань.

Починаючи з 1 січня 2004 року та до 31 грудня 2006 року ставка, оподаткування, визначена пунктом 7.1 статті 7 цього Закону, встановлювалась на рівні 13 відсотків від об'єкта оподаткування.

На перехідний період встановлювались такі розміри податкової соціальної пільги:

  • у 2004 році - у розмірі 30 відсотків суми податкової соціальної пільги, визначеної у підпункті 6.1.1 пункту 6.1 статті 6 цього Закону;

  • у 2005 році - у розмірі 50 відсотків суми податкової соціальної пільги, визначеної у підпункті 6.1.1 пункту 6.1 статті 6 цього Закону;

  • у 2006 році - у розмірі 80 процентів суми податкової соціальної пільги, визначеної у підпункті 6.1.1 пункту 6.1 статті 6 цього Закону;

  • у 2007 році - у розмірі 100 процентів суми податкової соціальної пільги, визначеної у підпункті 6.1.1 пункту 6.1 статті 6 цього Закону.

Якщо норми інших законів містять посилання на неоподатко-вуваний мінімум, то для цілей їх застосування використовується сума у розмірі 17 гривень, крім норм адміністративного та кримінального законодавства у частині кваліфікації злочинів або правопорушень, для яких сума неоподатковуваного мінімуму встановлюється на рівні податкової соціальної пільги, визначеної підпунктом 6.1.1 пункту 6.1 статті 6 цього Закону для відповідного року (з урахуванням положень пункту 22.4 цієї статті).

Доходи, нараховані на користь платників податку за податкові періоди до 1 січня 2004 року, оподатковуються за правилами, діючими на момент такого нарахування, незалежно від строків їх фактичної виплати, але не пізніше 1 січня 2005 року.

Суми податку на доходи фізичних осіб, що утримуються з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями, особами рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ у зв'язку з виконанням обов'язків несення служби, спрямовуються виключно на виплату рівноцінної та повної компенсації втрат доходів цієї категорії громадян.